Wie zijn we

Haitse Wiersma

Haitse Wiersma, oprichter van eCom Pro, was de afgelopen jaren verantwoordelijk voor het reilen en zeilen en de ontwikkeling van de Tweakers.net Pricewatch, de best bezochte prijsvergelijker van Nederland. Gedurende deze jaren als manager van de Pricewatch heeft hij vele shops, fabrikanten en affiliaties geadviseerd over het ontwerpen en implementeren van prijs- en productdatabases en feeds. Daarnaast heeft hij meerdere (web)shops geadviseerd ten aanzien van het ontwikkelen van (web)shopinrichting en eCommerce mogelijkheden. Haitse heeft vanuit een verder verleden een uitgebreide retail en B2B ervaring via eigen computerbedrijven.
View Haitse Wiersma's profile on LinkedIn

Shopping 2020 smHaitse Wiersma is namens eCom Pro lid van de werkgroep Commerce Platformen voor het Project Shopping 2020.

Toine Bax

Toine Bax heeft een rijke internet historie. Als commercieel directeur van kieskeurig.nl en later als initiatiefnemer en eindverantwoordelijke van de start-up selectivo.nl kent hij alle ins en outs van de product- en prijsvergelijkingwereld. Hierdoor is ook ruime ervaring opgedaan in het opzetten en uitbouwen van bedrijven, afdelingen en algemeen management. Daarnaast heeft hij bij diverse bruin- en witgoed importeurs gewerkt in stevige marketing en salesfuncties en via zijn consultancy bedrijf opdrachten vervuld op het gebied van oa. business development, e-commerce toepassingen, e-strategy (integratie online met offline), projectbegeleiding en internet marketing.

View Toine Bax's profile on LinkedIn

Shopping 2020 smToine Bax is namens eCom Pro lid van de werkgroep Merchandising voor het Project Shopping 2020.

Marco van Beest heeft jarenlang bij meerdere prijsvergelijkers gewerkt. Bij Kieskeurig.nl, Tweakers.net en Selectivo.nl heeft hij met vallen en opstaan alle ins en outs leren kennen van e-Commerce en online marketing. Door de nauwe samenwerking met de webwinkels (grote en kleinere) heeft hij veel ervaring opgedaan in de opbouw van sites, klant- en zoekmachine vriendelijke websites, assortiment, prijsstelling, datafeeds en affiliates. Marco is in het verleden ook werkzaam geweest bij grote distributeurs van automatiseringsproducten waar hij veel ervaring heeft op gedaan met Business-to-Business sales- en marketing. Doordat Marco ook een eigen bedrijf heeft gehad heeft hij ook een rijke ervaring met Business-to-Consumer activiteiten.

Marco van Beest's profile on LinkedIn