Campagne Management

Het draait vandaag de dag om ‘loyale’ klanten. Dit is de basis van het bedrijf. Daarnaast leveren deze groep vaak de meeste omzet op. De kosten voor het behouden van deze groep klanten zijn ook veel lager dan het werven van nieuwe klanten. Om dit te kunnen bereiken is aan de ene kant een heldere en duidelijke Marcom flow nodig en aan de andere kant klantinzicht.

Dit resulteert in een waardevolle klantendatabase. Als u met een bepaalde waarschijnlijkheid kunt bepalen wat de volgende aankoop zal zijn en waar u nog op in kunt spelen rondom bepaalde interesses weet u ook dat dit minder kost dan het werven van nieuwe klanten. Hierbij is het van belang dat u de mogelijkheden van up – en cross selling campagnes zo optimaal mogelijk benut.

Uiteraard ondersteunen wij ook met effectieve methoden om nieuwe leads te genereren. Denk dan aan het opzetten van bijvoorbeeld een online respons campagne, gericht op potentiële klanten en met als doel waardevolle gegevens van in potentie winstgevende klanten te verzamelen.

Met al deze processen kunnen onze consultants u helpen. Als het gaat om het managen van de campagnes of het opstarten of bijsturen van campagnes, u kunt hiervoor bij ons terecht.